اگرمانده بودی

عشقولانه

اگر مانده بودي تو را تا به عرش خدا مي رساندم
اگر مانده بودي تو را تا دل قصه ها مي كشاندم
اگر با تو بودم به شبهاي غربت كه تنها نبودم
اگر مانده بودي ز تو مي نوشتم تو را مي سرودم

مانده بودي اگر نازنينم
زندگي رنگ و بوي دگر داشت
اين شب سرد و غمگين غربت
با وجود تو رنگ سحر داشت
با تو اين مرغك پر شكسته

مانده بودي اگر بال و پر داشت
با تو بيمي نبودش ز توفان
مانده بودي اگر همسفر داشب
با تو دريا پر از ديدني بود

شب ستاره گلي چيدني بود
خاك تن شسته در موج باران
در كنار تو بوسيدني بود
بعد تو خشم دريا و ساحل

بعد تو  پاي من مانده در گل
مانده بودي اگر موج دريا
تا ابد هم پر از ديدني بود
با تو و عشق تو زنده بودم

بعد تو من خودم هم نبودم
بهترين شعر هستي رو با تو
مانده بودي اگر مي سرودم
مانده بودي اگر مي سرودم
مانده بودي اگر...



نظرات شما عزیزان:

aminolla
ساعت23:27---19 خرداد 1390
عشق چیست؟؟
دوست داشتن چیست؟؟
همه چیز باید تجربه کرد
راز این زندگی چیست...؟؟


nazanin
ساعت17:52---31 ارديبهشت 1390
وب بی نظیری داری،خیلی قشنگه!!!راستی من نفهمیدم توی وبم چی نوشتی ولی به حر حال ممنون که بهم سر زدی!!!

aminolla
ساعت16:22---23 ارديبهشت 1390
با اسم تنهاترین عشق روزگارلینکم کن مرسی عزیز جون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 22:52 توسط تنها|


آخرين مطالب
» خيالـ ...
» دفترنقاشي من...
» باران
» ســــردی نگـــــاه
» دل است دیگر ...
» بــــــاران بــــاشــــــد...
» غریبه....
» دنیا
» یارقاصدی

Design By : Pichak